Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY


Top - Market, s.r.o.
Sídlo: 617, Dechtice 919 53, SR
IČO: 50 786 547
DIČ: 2120473641, IČ DPH: SK2120473641
spoločnosť zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Trnava, Oddiel: Sro, Vložka č.: 39524/T
Telefónne číslo: +421 905 305 809
E-mail: obchod@profikotuce.sk
Všeobecné obchodné podmienky platné a účinné odo dňa 01.07.2024



I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA


1.1.  Tieto VOP upravujú práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce zo Zmluvy uzatvorenej medzi Obchodníkom ako predávajúcim Tovaru a Kupujúcim ako      kupujúcim Tovaru, prostredníctvom Webového sídla dostupného na adrese „http://www.profikotuce.sk“, a zároveň určujú zásady právneho vzťahu medzi Kupujúcim a Obchodníkom, ktorý je zároveň prevádzkovateľom predmetného Webového sídla.
Tieto VOP platia pre všetky Zmluvy uzavreté prostredníctvom Webového sídla s výnimkou, ak Obchodník a Kupujúci uzatvoria osobitnú zmluvu, v ktorej si výslovne dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, pričom v takom prípade majú podmienky dohodnuté v osobitnej zmluve prednosť pred týmito VOP. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že použitie jednotlivých ustanovení týchto VOP a/alebo Zmluvy, môže byť vylúčené, alebo pozmenené písomnou dohodou Zmluvných strán.
1.2. Právne vzťahy medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Spotrebiteľom, výslovne neupravené týmito VOP sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa a inými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Právne vzťahy medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Podnikateľom, výslovne neupravené týmito VOP sa riadia všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci – Podnikateľ zároveň berie na vedomie, že pre záväzkové vzťahy medzi ním a Obchodníkom platia pravidlá týchto VOP, ako aj Reklamačného poriadku primerane, okrem iného aj s poukazom na príslušné ustanovenia vzťahujúce sa na Kupujúcich – Podnikateľov.
1.3. Tieto VOP, vrátane Reklamačného poriadku sú dostupné na Webovom sídle Obchodníka. Je povinnosťou každého Kupujúceho, aby sa pred uzavretím Zmluvy s Obchodníkom podrobne oboznámil s týmito VOP a Reklamačným poriadkom, ako aj s inými súvisiacimi dokumentmi dostupnými Kupujúcemu prostredníctvom Webového sídla.


II. DEFINÍCIE A VÝKLAD
2.1. Zmluvné strany berú na vedomie, že ustanovenia tohto článku VOP majú okrem definičného charakteru a účelu aj charakter, resp. účel normatívny, teda stanovujúci práva a/alebo povinnosti Zmluvných strán, a preto ustanovenia tohto článku sú pre Zmluvné strany rovnako záväzné ako ostatné ustanovenia týchto VOP.
2.2. Záhlavia jednotlivých článkov sú pripojené len pre ľahšiu orientáciu a nemajú žiadny vplyv na výklad týchto VOP.
2.3. Pokiaľ z týchto VOP nevyplýva niečo iné, slová použité v týchto VOP v jednotnom čísle sa vzťahujú aj na množné číslo a naopak. Slová použité v mužskom rode budú zahŕňať aj ženský rod a stredný rod.
2.4. Pojmy a výrazy definované a použité v týchto VOP sa zhodujú s významom pojmov a výrazov vo všetkých záväzkových právnych vzťahoch medzi Zmluvnými stranami, pokiaľ nie je všeobecne záväzným právnym predpisom ustanovené alebo Zmluvnými stranami výslovne písomne dojednané inak. Výrazy s veľkým počiatočným písmenom uvedené v týchto VOP majú nasledovný význam:
  2.4.1. Civilný sporový poriadok znamená zákon č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v znení neskorších predpisov;
  2.4.2. Cena znamená cena, ktorú sa Kupujúci zaväzuje uhradiť Obchodníkovi za Tovar (kúpna, resp. predajná cena) a jeho dodanie; pre vylúčenie pochybností, na účely týchto VOP sa Cenou rozumie konečná kúpna cena za Tovar vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní, vrátane nákladov Obchodníka na dodanie Tovaru, alebo iných odôvodnených nákladov súvisiacich s Objednávkou, určená v Zmluve;
  2.4.3. Deň znamená kalendárny deň;
  2.4.4. Kupujúci znamená subjekt, ktorý prostredníctvom Objednávky vstupuje do záväzkového vzťahu s Obchodníkom v záujme nakúpiť Tovar ponúkaný Obchodníkom prostredníctvom Webového sídla; Kupujúcim môže byť Spotrebiteľ, alebo Podnikateľ;
  2.4.5. Nariadenie GDPR znamená Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) v znení neskorších predpisov;
  2.4.6. Občiansky zákonník znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov;
  2.4.7. Obchodník znamená obchodná spoločnosť Top - Market, s.r.o., so sídlom: 617, Dechtice 919 53, SR, IČO: 50 786 547, ktorá vystupuje na účely týchto VOP a Zmluvy v postavení predávajúceho Tovaru prostredníctvom Webového sídla;
  2.4.8. Obchodný zákonník znamená zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov;
  2.4.9. Objednávka znamená individuálna písomná (elektronická) objednávka Tovaru zo strany Používateľa, resp. Kupujúceho adresovaná Obchodníkovi, ktorá spočíva vo vyplnení a odoslaní objednávkového formulára na Webovom sídle, a ktorá obsahuje informácie o Používateľovi, resp. Kupujúcom, objednanom Tovare a Cene Tovaru, ako aj o spôsobe dodania Tovaru a platby za Tovar;
  2.4.10. Podnikateľ znamená osoba (i) zapísaná v príslušnom obchodnom registri, (ii) ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, (iii) ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, (iv) osoba ktorá uskutočňuje Objednávku v rámci svojej podnikateľskej činnosti, alebo v súvislosti s ňou, alebo osoba, ktorá uvedie v Objednávke svoje IČO;
  2.4.11. Používateľ znamená každá osoba, ktorá si prehliada Webové sídlo a získava z neho informácie; Vykonaním Objednávky vstupuje Používateľ do postavenia Kupujúceho;
  2.4.12. Pracovný deň znamená deň od pondelka do piatku, ak sa nejedná o štátny sviatok alebo deň pracovného pokoja na území Slovenskej republiky;
  2.4.13. Prevádzkovateľ znamená prevádzkovateľ osobných údajov, ktorým je Obchodník;
  2.4.14. Registrácia znamená zriadenie trvalého Zákazníckeho účtu Používateľa na Webovom sídle prostredníctvom definovania prihlasovacích údajov a hesla Používateľa, s uvedením osobných údajov o Používateľovi; Registrácia je bezplatná;
  2.4.15. Reklamačný poriadok znamená dokument, vydaný Obchodníkom k zabezpečeniu rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní Reklamácií, sťažností a podnetov, a pre účely riadnej informovanosti Kupujúcich o podmienkach a spôsobe uplatnenia Reklamácie Tovaru, sťažností a podnetov;
  2.4.16. Reklamácia znamená písomné podanie Kupujúceho, ktoré obsahuje žiadosť Kupujúceho o preverenie kvality, vytknutie vád, či iných nedostatkov vo vzťahu k Tovaru podľa Reklamačného poriadku a príslušných právnych predpisov;
  2.4.17. Spotrebiteľ znamená fyzická osoba, ktorá v súvislosti so Zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania;
  2.4.18. Tovar znamená hnuteľné veci, ktoré sa nachádzajú aktuálne v ponuke Obchodníka na Webovom sídle, a ktoré sú prezentované prostredníctvom Webového sídla na účely jeho predaja, a to najmä, nie však výlučne diamantové kotúče, vŕtacie korunky, brúsne taniere, vrtáky do dlažby a na zásuvky, alebo vybrané stroje;
  2.4.19. Tretia osoba znamená akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, združenie, nadácia, orgán, iná entita, alebo osoba, ktorá má podľa práva akejkoľvek jurisdikcie právnu spôsobilosť či už v plnom alebo v obmedzenom rozsahu, odlišná od Obchodníka a/alebo Používateľa a/alebo Kupujúceho;
  2.4.20. VOP znamená tieto všeobecné obchodné podmienky v platnom znení;
  2.4.21. Webové sídlo znamená webovú stránku Obchodníka http://www.profikotuce.sk;
  2.4.22. Zákaznícky účet znamená zákaznícky účet Používateľa, ktorý vznikol na základe Registrácie;
  2.4.23. Zákon o alternatívnom riešení sporov znamená zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
  2.4.24. Zákon o ochrane osobných údajov znamená zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
  2.4.25. Zákon o ochrane spotrebiteľa znamená zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
  2.4.26. Zmluva znamená kúpna zmluva uzatvorená medzi Obchodníkom a Kupujúcim na diaľku, dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Obchodníka a Kupujúceho, najmä využitím Webového sídla, predmetom ktorej je predaj a kúpa Tovaru, a to za podmienok stanovených v týchto VOP a/alebo Zmluve;
  2.4.27. Zmluvné strany znamená zmluvné strany záväzkovo právneho vzťahu, a to Obchodník a Kupujúci, ktorí uzavreli Zmluvu.


III. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE ZMLUVY


3.1. Predmetom predaja prostredníctvom Webového sídla Obchodníka je Tovar. Bližšia špecifikácia Tovaru a popis hlavných vlastností Tovaru je k dispozícií na Webovom sídle Obchodníka po otvorení, resp. rozkliknutí každého jednotlivého Tovaru. Obchodník priebežne a neustále aktualizuje Tovar dostupný na Webovom sídle.
3.2. Používateľ je oprávnený vykonať Objednávku Tovaru na Webovom sídle, a to prostredníctvom zriadenia Zákazníckeho účtu, alebo bez jeho zriadenia.
3.3. Objednávka Tovaru bez zriadenia Zákazníckeho účtu sa uskutočňuje prostredníctvom jednorazovej
Objednávky Používateľa ako neregistrovaného zákazníka.
3.4. Objednávka Tovaru Používateľa, ktorý je na Webovom sídle registrovaný, prebieha prostredníctvom zriadeného Zákazníckeho účtu.
3.5. Pri Registrácii je Používateľ povinný uvádzať všetky údaje správne a pravdivo. Údaje uvedené v Zákazníckom účte je Používateľ povinný pri akejkoľvek ich zmene aktualizovať. Pri Registrácií si Používateľ zvolí vlastné prihlasovacie údaje, a to užívateľské meno (e-mail) a heslo, prostredníctvom ktorých sa bude prihlasovať do svojho Zákazníckeho účtu na Webovom sídle. Používateľ, resp. Kupujúci je povinný heslo uchovávať v tajnosti a nesprístupniť ho žiadnej Tretej osobe. V prípade, ak má Používateľ, resp. Kupujúci podozrenie o možnom zneužití jeho hesla, resp. prihlasovacích údajov do Zákazníckeho účtu, je povinný si heslo bezodkladne zmeniť a informovať o uvedenej skutočnosti Obchodníka.
3.6. Registráciou sa Používateľ zaväzuje, že všetky informácie a údaje, ktoré boli Používateľom v rámci procesu Registrácie Obchodníkovi poskytnuté, sú správne, presné, úplné a pravdivé. Obchodník v žiadnom prípade nezodpovedá za škody, ktoré Používateľovi, resp. Kupujúcemu vzniknú v dôsledku toho, že Používateľ, resp. Kupujúci si takto poskytnuté informácie neskontroloval, alebo tieto neboli zo strany Používateľa, resp. Kupujúceho aktualizované v súlade so skutočným stavom.
3.7. Požívateľ, resp. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie Zákazníckeho účtu Tretím osobám a nesie plnú zodpovednosť za aktivitu prebiehajúcu na jeho Zákazníckom účte, a to bez ohľadu na to, či ju uskutočňuje sám a/alebo osoba ním poverená a/alebo akákoľvek iná Tretia osoba. Obchodník nezodpovedá za škody, ktoré vzniknú Používateľovi, resp. Kupujúcemu v dôsledku neautorizovaného prístupu do Zákazníckeho účtu, ktorý vznikol ako dôsledok nedodržania povinností Používateľa, resp. Kupujúceho v zmysle týchto VOP a/alebo Zmluvy.
3.8. Používateľ, resp. Kupujúci je oprávnený svoj Zákaznícky účet kedykoľvek zrušiť prostredníctvom Webového sídla, a to aj bez uvedenia dôvodu.
3.9. Nákup Tovaru sa uskutočňuje prostredníctvom Objednávky, a to zadaním požadovaných údajov v rámci procesu objednania Tovaru v „Košíku“ na Webovom sídle. Za účelom kúpy je Používateľ oprávnený si vybrať jednotlivý Tovar v požadovanom počte kusov prostredníctvom tlačidla „Pridať do košíka“. V „Košíku“ je Používateľ oprávnený požadovaný počet kusov vybraných kusov Tovaru meniť, alebo odstrániť. Používateľ berie na vedomie, že dostupnosť Tovaru je v každom jednotlivom prípade viazaná na aktuálne skladové zásoby Obchodníka.
3.10. Používateľ je povinný zvoliť si v rámci Objednávky spôsob doručenia Tovaru a spôsob úhrady (platby) za Tovar a pravdivo a úplne vyplniť požadované dodacie a fakturačné údaje v elektronickom objednávkovom formulári – Objednávku. Objednávka môže byť odoslaná len po vyplnení všetkých povinných polí – dodacej adresy, prípadne fakturačných údajov, výberu spôsobu platby a spôsobu doručenia Tovaru.
3.11. Odoslanie Objednávky je podmienené potvrdením Používateľa o oboznámení sa s VOP, Reklamačným poriadkom a Zásadami ochrany osobných údajov.
3.12. Potvrdením a odoslaním Objednávky (vo forme vyplneného a odoslaného objednávkového formulára), t.j. stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ na Webovom sídle, je proces objednávania Tovaru ukončený.
3.13. Kupujúci odoslaním Objednávky výslovne potvrdzuje, že je oboznámený s povinnosťou zaplatiť Cenu za Tovar v zmysle Objednávky (kúpnu cenu, cenu za dodanie Tovaru a iné vopred určené náklady Obchodníkovi).
3.14. Po riadnom a úplnom odoslaní Objednávky bude Kupujúcemu – Spotrebiteľovi na e-mailovú adresu, ktorú uviedol v rámci procesu Objednávky doručený automatický e-mail o zaevidovaní Objednávky do elektronického systému Obchodníka a potvrdení Objednávky. Objednávka sa stáva záväznou a Zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Spotrebiteľom je uzatvorená momentom doručenia potvrdenia Objednávky zo strany Obchodníka Kupujúcemu – Spotrebiteľovi. Akákoľvek zmena Objednávky po uzatvorení Zmluvy je návrhom na úpravu Zmluvy a je možná výhradne po vzájomnej dohode Obchodníka a Kupujúceho – Spotrebiteľa.
3.15. Objednávka uskutočnená Kupujúcim – Podnikateľom sa stáva záväznou a Zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Podnikateľom je uzatvorená až okamihom, kedy Obchodník po preverení dostupnosti Tovaru a overení Objednávky, vrátane Ceny, Kupujúcemu – Podnikateľovi Objednávku telefonicky, alebo písomne e-mailom na e-mailovú adresu Kupujúceho – Podnikateľa, ktorú uviedol v rámci procesu Objednávky potvrdí; v opačnom prípade nie je Zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Podnikateľom uzatvorená a Zmluvné strany nie sú ďalej Objednávkou viazané. V prípade, ak sa Cena určená v čase odoslania Objednávky zo strany Kupujúceho – Podnikateľa líši od Ceny určenej Obchodníkom v potvrdení Objednávky, Objednávka sa považuje za záväznú a Zmluva za uzatvorenú až v prípade, keď Kupujúci vyjadrí písomne so zmenou a/alebo úpravou Ceny svoj súhlas. Akákoľvek zmena Objednávky po uzatvorení Zmluvy je návrhom na úpravu Zmluvy a je možná výhradne po vzájomnej dohode Obchodníka a Kupujúceho – Podnikateľa.
3.16. Kupujúci berie na vedomie, že Obchodník nezodpovedá Kupujúcemu ani Tretím osobám za škodu, ktorá vznikne z dôvodu uvedenia nesprávnych, neúplných a zavádzajúcich údajov a informácií Kupujúcim v rámci vypĺňania údajov v Objednávke, vrátane zadania chybnej, nesprávnej, alebo neaktuálnej e-mailovej adresy a/alebo telefónneho čísla Kupujúceho.
3.17. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov Obchodníka a Kupujúceho.


IV. DODACIE PODMIENKY


4.1. Na základe Zmluvy sa Obchodník zaväzuje doručiť a odovzdať Kupujúcemu zakúpený Tovar a umožniť mu nadobudnúť vlastnícke právo k Tovaru a Kupujúci sa zaväzuje Tovar prevziať a zaplatiť Obchodníkovi dohodnutú Cenu.
4.2. Obchodník je povinný dodať Kupujúcemu Tovar v súlade s dohodnutými požiadavkami a všeobecnými požiadavkami podľa príslušných ustanovení právnych predpisov, v zmysle Objednávky a tak, ako určuje Zmluva a tieto VOP. Tovar nemusí byť v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa príslušných ustanovení právnych predpisov, ak Obchodník pri uzavretí Zmluvy výslovne oboznámil Kupujúceho, že určitá vlastnosť Tovaru nezodpovedá všeobecným požiadavkám, a Kupujúci s nesúladom výslovne a osobitne súhlasil.
4.3. Obchodník si splní svoju povinnosť dodať Tovar Kupujúcemu v okamihu, keď ho prevezme Kupujúci, alebo ním určená Tretia osoba.
4.4. Spôsob dodania Tovaru je ponúkaný Obchodníkom a zvolený Používateľom pred uzavretím Zmluvy. Požadovaný spôsob dopravy (dodania) Tovaru Používateľ uvedie v Objednávke. Používateľ si môže zvoliť spôsob prevzatia Tovaru, resp. spôsob dodania Tovaru, a to nasledovne:
  (i) osobný odber, t.j. vyzdvihnutie Tovaru na adrese sídla Obchodníka: Top - Market, s.r.o., 617, 919 53 Dechtice, SR;
  (ii) štandardné doručenie Tovaru prostredníctvom prepravnej spoločnosti / kuriéra.
4.5. Dodanie Tovaru sa uskutoční spôsobom, a na dodacej adrese, ktorú Kupujúci uviedol v Objednávke. Kupujúci je povinný na tieto účely v Objednávke uviesť pravdivé kontaktné (dodacie) údaje, vrátane e-mailovej adresy a telefónneho čísla.
4.6. Dodacia lehota a dostupnosť Tovaru je individuálna a je uvedená pri jednotlivých tovarových položkách na Webovom sídle. Dodacia lehota je v prípade Tovaru, ktorý sa nachádza na sklade Obchodníka, 10 (desať) Pracovných dní od uzavretia Zmluvy, prípadne od úhrady Ceny za Tovar pri výbere spôsobu platby prevodom na bankový účet Obchodníka. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy Tovaru nie sú skladom môže byť dodacia lehota dlhšia, pričom o dlhšej dobe dodania je Používateľ, resp. Kupujúci pri výbere Tovaru vopred informovaný na Webovom sídle, alebo v Objednávke.
4.7. Obchodník nezodpovedá za omeškanie dodávky Tovaru a za škodu, ktorá bola Kupujúcemu alebo Tretej osobe spôsobená dôsledkom toho, (i) že Kupujúci pri Objednávke svoju Objednávku náležite neskontroloval, (ii) nezadal všetky požadované údaje a/alebo (iii) vyplnil objednávkový formulár chybne, (iv) alebo v dôsledku odôvodnenej nemožnosti prepravnej spoločnosti / kuriéra Tovar doručiť, a to najmä v prípadoch, ak sa adresa doručenia uvedená v Objednávke nachádza na miestach s neupraveným povrchom vozovky, alebo v prípade neprevzatia Tovaru zo strany Kupujúceho, alebo nezastihnutia Kupujúceho na doručovacej adrese.
4.8. Vlastnícke právo k Tovaru a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty Tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom dodania Tovaru.


V. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY


5.1. Aktuálne ceny Tovaru sú stanovené Obchodníkom pri každom jednotlivom Tovare, ktorý je v ponuke na Webovom sídle. Jednotlivé ceny za Tovar uvedené na Webovom sídle nezahŕňajú náklady na dodanie, dopravu, poštovné a iné náklady alebo poplatky, ktoré sa líšia v závislosti od zvoleného Tovaru, podmienok poskytovateľa prepravy Tovaru ako aj od spôsobu úhrady ceny za Tovar, a iných nákladov. Kupujúci hradí dodatočné poplatky k cene Tovaru v závislosti od zvoleného Tovaru, typu zvoleného spôsobu dodania a platobnej metódy, ktorú si vybral v súvislosti s Objednávkou Tovaru z aktuálnej ponuky platobných metód a foriem doručovania Obchodníka.
5.2. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť Obchodníkovi za Tovar a jeho dodanie dojednanú Cenu. Cena Tovaru, vrátane akýchkoľvek iných nákladov (napr. nákladov na dodanie, dopravu) bude vždy oznámená Kupujúcemu pred odoslaním Objednávky a určená v Zmluve.
5.3. Úhradu Ceny za Tovar môže Kupujúci realizovať jedným z nasledujúcich spôsobov:
  5.3.1. platba na dobierku;
  5.3.2. prevodom na bankový účet Obchodníka.
  5.4. Kupujúci berie na vedomie, že ako doklad o zaplatení, resp. podklad pre zaplatenie Tovaru slúži faktúra doručená Kupujúcemu spolu s Tovarom, prípadne elektronická faktúra vystavená Obchodníkom a doručená na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke bezodkladne po uzavretí Zmluvy. Kupujúci má právo reklamovať vystavenú faktúru výhradne v termíne jej splatnosti uvedenej na príslušnej faktúre; Reklamácia
faktúry po tomto termíne bude považovaná za neoprávnenú. Dňom doručenia oznámenia Kupujúceho o chybách daňového dokladu Obchodníkovi, sa prerušuje doba splatnosti príslušnej faktúry, pričom nová doba splatnosti príslušnej faktúry sa predlžuje o dobu, po ktorú bola reklamácia faktúry riešená.
5.5. Cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov v správnej výške na bankový účet Obchodníka. Bankové poplatky spojené s realizáciou úhrady Ceny znáša v plnom rozsahu Kupujúci.


VI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY


Odstúpenie od Zmluvy – Kupujúci
6.1. Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu od Zmluvy odstúpiť v lehote 14 (štrnástich) Dní.
6.2. Lehota na odstúpenie od Zmluvy, začína plynúť odo Dňa prevzatia Tovaru Kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý Kupujúcim okamihom, keď Kupujúci alebo ním určená Tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného Tovaru, alebo ak sa
  (i) Tovary objednané Kupujúcim v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  (ii) dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
  (iii) Tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého Tovaru.
6.3. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je dodanie Tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy podľa bodu 6.2 týchto VOP.
6.4. Lehota na odstúpenie od Zmluvy podľa bodov 6.1 až 6.3 tohto článku VOP sa považuje za zachovanú, ak Kupujúci najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od Zmluvy Obchodníkovi.
6.5. Kupujúci berie na vedomie, že nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je
  (i) dodanie, alebo poskytnutie Tovaru, ktorého Cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy,
  (ii) dodanie Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze;
  (iii) dodanie Tovaru vyrobeného podľa špecifikácií Kupujúceho, alebo Tovaru vyrobeného na mieru,
  (iv) dodanie Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
   (v) dodanie Tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  (vi) z iných dôvodov taxatívne stanovených v ust. § 19 ods. 1 Zákone o ochrane spotrebiteľa.
6.6. Odstúpenie od Zmluvy môže Kupujúci doručiť písomne na adresu sídla Obchodníka: Top - Market, s.r.o., 617, Dechtice 919 53, SR, alebo elektronicky (e-mailom) na e-mailovú adresu: obchod@profikotuce.sk. Kupujúci má možnosť na odstúpenie od Zmluvy použiť vzorový „Formulár na odstúpenie od zmluvy“ dostupný Kupujúcemu okrem iného na Webovom sídle Obchodníka; jeho použitie však nie je povinné.
6.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy je Kupujúci povinný najneskôr do 14 (štrnástich) Dní od dňa odstúpenia od Zmluvy zaslať Tovar späť na adresu sídla Obchodníka: Top - Market, s.r.o., 617, Dechtice 919 53, SR, resp. na inú adresu Obchodníka, z ktorej bol Tovar odoslaný, alebo ho osobne odovzdať Obchodníkovi, alebo osobe určenej Obchodníkom na prevzatie Tovaru v mieste sídla Obchodníka: Top - Market, s.r.o., 617, Dechtice 919 53, SR. Lehota sa považuje za zachovanú aj vtedy, ak Kupujúci odošle Tovar Obchodníkovi najneskôr v posledný deň tejto lehoty.
6.8. Kupujúci je povinný doručiť Obchodníkovi Tovar podľa možností čistý, nepoužitý, nepoškodený, v originálnom balení, vrátane pôvodných štítkov, dokumentácie a všetkého príslušenstva.
6.9. V prípade odstúpenia od Zmluvy zodpovedá Kupujúci Obchodníkovi za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti Tovaru.
6.10. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od Zmluvy je povinný znášať náklady na vrátenie Tovaru Obchodníkovi alebo osobe určenej Obchodníkom na prevzatie Tovaru, a aj náklady na vrátenie Tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Predpokladaný odhad týchto nákladov je 6 EUR.
6.11. V prípade odstúpenia od Zmluvy vráti Obchodník Kupujúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 (štrnástich) Dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy celkovú uhradenú Cenu za Tovar v celej výške vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal v súvislosti so Zmluvou (vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov), bez uplatnenia akýchkoľvek dodatočných poplatkov spojených s vrátením Ceny Kupujúcemu.
6.12. V prípade odstúpenia od časti Zmluvy (v rámci niektorých častí Tovaru) vráti Obchodník Kupujúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 (štrnástich) Dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy uhradenú Cenu za Tovar v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od Zmluvy, vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal v súvislosti so Zmluvou (vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov), bez uplatnenia akýchkoľvek dodatočných poplatkov spojených s vrátením Ceny Kupujúcemu. Obchodník nie je oprávnený účtovať Kupujúcemu dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné, ani iné náklady a poplatky.
6.13. Obchodník nie je povinný uhradiť Kupujúcemu dodatočné náklady (podľa bodov 6.11 – 6.12 tohto článku VOP), ak si Kupujúci výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil Kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom.
6.14. Obchodník vráti Kupujúcemu Cenu za Tovar, resp. jej časť v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od Zmluvy, vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri svojej platbe Ceny, ak Kupujúci výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
6.15. Pri odstúpení od Zmluvy, predmetom ktorej je dodanie Tovaru, Obchodník nie je povinný vrátiť Kupujúcemu Cenu za Tovar vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal pred tým, ako mu je Tovar doručený, alebo kým Kupujúci nepreukáže zaslanie Tovaru späť Obchodníkovi (podľa toho, čo nastane skôr), ibaže Obchodník navrhne, že Tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby, ak sa na tom Zmluvné strany dohodnú.
6.16. Úhrada Ceny za Tovar pri odstúpení od Zmluvy platená v hotovosti sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov; celkový zvyšok tejto nezaokrúhlenej úhrady, ktorý je nižší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nadol a celkový zvyšok tejto nezaokrúhlenej úhrady, ktorý je rovný alebo vyšší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nahor. Ak je táto úhrada súčtom cien za viac Tovarov, zaokrúhľuje sa takto až výsledná úhrada. Táto úhrada vo výške 1 eurocent alebo 2 eurocenty sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov.


Odstúpenie od Zmluvy – Obchodník


6.17. Obchodník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy uzavretej s Kupujúcim – Spotrebiteľom do 14 (štrnástich) Dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy len z dôvodov, ktoré Obchodníkovi priznávajú platné právne predpisy.
6.18. Obchodník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy uzavretej s Kupujúcim – Podnikateľom do 14 (štrnástich) Dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy (i) zo závažných prevádzkových dôvodov, z dôvodu (ii) vypredania svojich zásob Tovaru, (iii) jeho nedostupnosti, (iv) ak výrobca, alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu, zvýšil cenu, alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Obchodníka vyplývajúcich zo Zmluvy, alebo (v) ak ani pri vynaložení značného úsilia, ktoré od neho možno spravodlivo požadovať, nie je schopný Tovar dodať Kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP, resp. v lehote dojednanej v Zmluve, alebo v Cene dojednanej v Zmluve. Obchodník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy uzavretej s Kupujúcim – Podnikateľom aj v prípade zjavnej slovnej, číselnej, písomnej alebo akejkoľvek technickej chyby v Cene Tovaru. Za takúto zjavnú chybu sa považuje najmä zjavne odlišná Cena ako bežná cena pre takýto typ alebo druh výrobku, resp. Tovaru.
6.19. V prípade odstúpenia od Zmluvy zo strany Obchodníka, je Obchodník povinný postupovať zákonným spôsobom, odstúpenie od Zmluvy bezodkladne doručiť Kupujúcemu, a to na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke. Pred odstúpením od Zmluvy je Obchodník oprávnený ponúknuť Kupujúcemu náhradné plnenie. Kupujúci má právo náhradné plnenie odmietnuť a odstúpiť od Zmluvy.
6.20. V prípade, ak Obchodník odstúpil od Zmluvy, a ak Kupujúci uhradil Cenu, zaväzuje sa Obchodník Kupujúcemu Cenu, prípadne Cenu v hodnote nedodaného Tovaru, vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal vrátiť.


VII. REKLAMÁCIE


Na Reklamácie Kupujúceho sa vzťahuje Reklamačný poriadok, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.


VIII. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV


8.1. Prevádzkovateľom osobných údajov Kupujúcich a Používateľov ako dotknutých osôb je Obchodník a spracováva ich v súlade s Nariadením GDPR a Zákonom o ochrane osobných údajov.
8.2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodržiavať ustanovenia Zákona o ochrane osobných údajov. Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov zo strany Prevádzkovateľa nájdete na Webovej stránke v časti „Zásady ochrany osobných údajov“.


IX. SALVÁTORSKÁ DOLOŽKA


V prípade, že niektoré ustanovenia týchto VOP a/alebo Zmluvy sú alebo sa z akéhokoľvek dôvodu stanú neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné (obsoletné), nemá to a ani to nebude mať za následok neplatnosť, neúčinnosť alebo nevynútiteľnosť ostatných ustanovení týchto VOP a/alebo Zmluvy. Zmluvné strany sú povinné v dobrej viere rokovať, aby bolo neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné ustanovenie písomne nahradené iným ustanovením, ktorého vecný obsah bude zhodný alebo čo najviac podobný ustanoveniu, ktoré je nahradzované, pričom účel a zmysel týchto VOP a/alebo Zmluvy musí byť zachovaný. Do doby, kým takáto dohoda nebude uzavretá, rovnako však aj pre prípad, že k nej nedôjde vôbec, sa na nahradenie neplatného, neúčinného alebo nevynútiteľného ustanovenia použijú iné ustanovenia týchto VOP a/alebo Zmluvy a ak také nie sú, potom ustanovenia Obchodného zákonníka, a ostatných právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky, ktoré zodpovedajú kritériám podľa predchádzajúcej vety. Zmluvné strany sa dohodli, že tento článok VOP sa použije výlučne na zmluvný vzťah Obchodníka a Kupujúceho – Podnikateľa.


X. VYŠŠIA MOC


Obchodník nezodpovedá za oneskorenie alebo nesplnenie niektorej povinnosti podľa týchto VOP a/alebo Zmluvy, ako ani za akékoľvek škody spôsobené v dôsledku neočakávanej udalosti mimo jeho vplyvu, hlavne zásahu vyššej moci, požiaru, povodne, vojny, občianskej vojny, sabotáže, štrajku, zákonov, výnosov, vyhlášok, predpisov alebo nariadení štátu a iných okolností mimo kontrolu Obchodníka, alebo ktoré sú okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť podľa všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky, ak nie je platnými právnymi predpismi určené inak.


XI. DORUČOVANIE


11.1. Vo veciach komunikácie a záležitostiach týkajúcich sa týchto VOP, alebo Zmluvy, využíva Obchodník predovšetkým elektronickú komunikáciu (e-mail), ako aj Webové sídlo. V prípadoch, kedy sa podľa týchto VOP predpokladá oznamovanie skutočností Používateľovi, alebo Kupujúcemu oznámením prostredníctvom Webového sídla, považujú sa takéto oznámenia za oznámené Používateľom, alebo Kupujúcim ich zverejnením na Webovom sídle podľa podmienok týchto VOP.
11.2. Pre účely kontaktovania Obchodníka v zmysle týchto VOP a Zmluvy je Používateľ, alebo Kupujúci oprávnený kontaktovať Obchodníka nasledovným spôsobom:


Adresa na doručovanie:
Top - Market, s.r.o., 617, Dechtice 919 53, SR


Telefónne číslo: +421 905 305 809
E-mail: obchod@profikotuce.sk


11.3. Písomnosti sa doručujú poštou, kuriérskou službou, alebo elektronickými prostriedkami (e-mail) na dohodnutú adresu, na adresu sídla, miesta podnikania, alebo bydliska druhej zmluvnej strany, alebo na adresu, ktorú si zmluvné strany za týmto účelom určia. Za deň doručenia v prípade doručovania kuriérskou službou sa považuje Deň, kedy adresát písomnosť prevzal, alebo odmietol prevziať. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že akákoľvek písomná zásielka zasielaná poštou zo strany Obchodníka Kupujúcemu (prípadne Používateľovi) alebo Kupujúcim (prípadne Používateľom) Obchodníkovi sa považuje za doručenú adresátovi Dňom jej prevzatia, alebo vrátením nedoručenej písomnosti. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené v Deň ich odoslania, ak sa nepreukáže iný dátum doručenia.


XII. ROZHODNÉ PRÁVO


12.1. Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe a/alebo na základe Zmluvy, alebo súvisiace s týmito VOP a/alebo so Zmluvou, vrátane právnych vzťahov medzi Obchodníkom a Používateľom, alebo Kupujúcim, výslovne neupravených týmito VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa a inými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
V prípade, že Používateľom, alebo Kupujúcim je subjekt s trvalým pobytom, miestom podnikania, alebo sídlom mimo územia Slovenskej republiky, považuje sa za voľbu rozhodného práva, ktoré má platiť medzi Používateľom, alebo Kupujúcim a Obchodníkom, právo Slovenskej republiky podľa predchádzajúcej vety, s výnimkou zákona č. 97/1963 Zb. o medzinárodnom práve súkromnom a procesnom v znení neskorších predpisov a kolíznych noriem, či zákonných ustanovení príslušných predpisov, ktoré nie je možné vylúčiť.
Osobitne v prípade, ak je Kupujúci – Spotrebiteľ z inej krajiny ako Slovenská republika, a táto mu priznáva výhodnejšie postavenie ako slovenský právny poriadok, t.j. ak právny poriadok štátu Kupujúceho – Spotrebiteľa ponúka Spotrebiteľovi účinnejšiu možnosť ochrany, prípadne sa na daný vzťah aplikujú kolízne normy a zákonné ustanovenia o ochrane Kupujúceho – Spotrebiteľa v danej krajine, ktoré nemožno vylúčiť, aplikuje sa na tieto VOP a daný vzťah právny poriadok krajiny Kupujúceho – Spotrebiteľa. Obchodník v každom prípade rešpektuje práva Kupujúcich – Spotrebiteľov, ktoré sú zaručené v krajine ich bydliska.
12.2. Všetky spory vzniknuté z právneho vzťahu medzi Obchodníkom a Používateľom, alebo Kupujúcim na základe Zmluvy a/alebo týchto VOP alebo súvisiaceho so Zmluvou a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik Zmluvy a/alebo VOP sa zmluvné strany pokúsia prednostne riešiť rokovaniami a dohodou. Ak k dohode nedôjde, bude spor s konečnou platnosťou rozhodovaný slovenským súdom na základe pravidiel miestnej, vecnej a funkčnej príslušnosti podľa Civilného sporového poriadku.
V prípade, že Používateľom, alebo Kupujúcim je subjekt s trvalým pobytom, miestom podnikania, alebo sídlom mimo územia Slovenskej republiky, považuje sa dojednanie podľa predchádzajúcej vety za dohodu, ktorou sa zakladá v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky a Európskej Únie právomoc slovenského súdu rozhodovať o prípadných sporoch, ak nie je platnými právnymi predpismi (vrátane medzinárodných právnych predpisov) určené inak. Zmluvné strany (vrátane Používateľa) v danom prípade ako miestne príslušný súd stanovili vo veci vecne príslušný všeobecný súd Obchodníka.


XIII. POUČENIE O PRÁVE SPOTREBITEĽA PODAŤ OBCHODNÍKOVI ŽIADOSŤ O NÁPRAVU


Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou – Spotrebiteľom má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu, zaslanú na e-mailovú adresu obchod@profikotuce.sk, ak medzi Kupujúcim – Spotrebiteľom a Obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady, alebo ak sa Kupujúci – Spotrebiteľ domnieva, že Obchodník inak porušil jeho práva.


Ak Obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo ak na ňu neodpovie do 30 (tridsiatich) Dní odo dňa jej odoslania, Kupujúci má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa príslušných ustanovení Zákona o alternatívnom riešení sporov – podaním návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu a pokúsiť sa o dosiahnutie dohody o vyriešení sporu zákonom stanoveným postupom. Zároveň, ak Obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, Obchodník informuje Kupujúceho – Spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov.


Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Kupujúcim – Spotrebiteľom a Obchodníkom, vyplývajúceho zo Zmluvy – spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so Zmluvou – spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa vzťahuje na spory medzi Obchodníkom a Kupujúcim – Spotrebiteľom, ktorý mal ku dňu odoslania Objednávky, bydlisko, alebo miesto obvyklého pobytu v Slovenskej republike, alebo inom členskom štáte Európskej únie, než je členský štát Európskej únie v ktorom má sídlo Obchodník.


Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je:


Slovenská obchodná inšpekcia

Ústredný inšpektorát

Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

so sídlom: Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika

email: ars@soi.sk , adr@soi.sk


pričom bližšie informácie sú dostupné na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi, alebo príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na internetovej stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1). Kupujúci môže v prípade Zmluvy uzavretej elektronicky využiť na alternatívne riešenie svojho sporu platformu riešenia sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Všetky ostatné práva a povinnosti Obchodníka a Kupujúceho v súvislosti s alternatívnym riešením sporov sa riadia ustanoveniami Zákona alternatívnom riešení sporov.


XIV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA



14.1. Tieto VOP platia po celú dobu platnosti a účinnosti právneho vzťahu medzi Obchodníkom a Kupujúcim založeného Zmluvou, a to až do úplného vyrovnania všetkých nárokov, ktoré z nich vyplývajú. VOP možno v takomto prípade meniť len s výslovným súhlasom oboch Zmluvných strán. Platne uzavretá Zmluva sa spravuje VOP platnými v čase jej uzavretia, ak nie je platnými právnymi predpismi určené inak.
14.2. Obchodník je oprávnený jednostranne VOP zmeniť, za predpokladu, že tým nie je dotknutý bod 14.1 týchto VOP. Obchodník oznamuje zmeny VOP ich zverejnením na Webovom sídle, a/alebo zaslaním zmeny VOP na e-mailovú adresu Používateľa, alebo Kupujúceho, v rovnakej lehote. Dôvody pre zmenu VOP sú najmä (i) zmena príslušných právnych predpisov alebo požiadavky príslušných orgánov, alebo (ii) zmena externých faktorov, ktoré ovplyvňujú dodanie Tovaru.
14.3. Všeobecným orgánom trhového dozoru pre ochranu spotrebiteľa na vnútornom trhu je podľa zákona č. 128/2002 Zb. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov:


Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
so sídlom Pekárska 23, 917 01 Trnava 1, Slovenská republika
Odbor ochrany spotrebiteľa, tel. č. 02/58 27 21 32 – reklamácie, tel. č. 02/58 27 21 86 – internetový obchod, reklamácie súvisiace s nákupom cez internet
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor - tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23
info@soi.sk, tt@soi.sk
http://www.soi.sk
https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

                                                                                                                                                                                                     Top - Market, s.r.o.
                                                                                                                                                                                                     Peter Tomáška, konateľ